Allianz už popáté potvrdila svou pozici světové jedničky v pojišťovnictví
4.12.2023
Allianz překonala hranici 20 miliard poprvé a posunula se tak o tři místa nahoru na 31. pozici, přičemž se zařadila mezi nejrychleji rostoucí globální značky. Tyto výsledky jsou také důkazem, že Allianz z hlediska růstu překonává své přímé konkurenty i celé odvětví.
„Naše pozice v žebříčku Best Global Brands je vůbec nejsilnější, co kdy byla. To potvrzuje rostoucí sílu značky Allianz a důvěru, kterou nám věnují zákazníci, agenti, makléři, obchodní partneři a zaměstnanci,“ řekl Bernd Heinemann, ředitel pro strategii, marketing a distribuci skupiny Allianz SE. „Být pojišťovnou číslo 1 je jen začátek. Allianz se dívá za hranice odvětví a snaží se konkurovat nejhodnotnějším značkám světa. V této lize mají všichni hráči jedno společné: hluboké porozumění hodnotě, kterou jejich značky přinášejí jejich podnikání.“
Zlata Firma - Miroslav Kostka
24.5.2023
Miroslav Kostka - Allianz pojišťovna a.s.
Laureát ceny Zlatá Firma
Zlatá firma – to jsou nejlepší firmy na trhuNaší myšlenkou je podporovat ty společnosti, které poskytují služby na nejvyšší úrovni. Tyto firmy budou propagovány na našem seznamu, ale také budou moci ve svých propagačních materiálech používat logo „Zlatá firma“. Předpokladem pro zařazení na seznam je splnění kritérií pro již existující hodnocení dané firmy na internetu. Alespoň 85 % všech hodnocení musí být kladných, aby se firmy mohly připojit ke skupině oceněných. Vše je založeno na matematice – do výsledků nelze nijak zasahovat. Tato pravidla činí projekt transparentním a nezávislým. Podrobnosti
Allianz ovládla Finparádu a bodovala hned v 5 kategoriích!
14.2.2023
V soutěži Finparáda.cz - Finanční produkt roku 2022 jsme se stali FINANČNÍ SPOLEČNOSTÍ ROKU.
Dále jsme obsadili první místo v kategoriích Produkt roku - Rizikové životní pojištění a Produkt roku - Doplňkové penzijní spoření. V obou těchto kategoriích jsme bodovali také u veřejnosti: Cena veřejnosti - Rizikové životní pojištění a Cena veřejnosti - Doplňkové penzijní spoření.
Produkt Allianz ŽIVOT získal v kategorii Rizikové životní pojištění první místo už posedmé za sebou!
„Je pro nás důležité, aby produktový vývoj i služby Allianz respektovaly a odrážely potřeby a zájmy klientů. Proto si moc vážíme toho, že jsme se stali Finanční společností roku. Jsme velmi rádi, že jsou naše produkty oceňovány nejen odbornou porotou, ale chválí si je i naši klienti, jak dokazují umístění v Cenách veřejnosti, které se odvíjí od celoročního sledování hodnocení našich produktů,“ říká člen představenstva a CPO Allianz pojišťovny Josef Lukášek.
Využijte omezenou nabídku a jednorázově investujte Vaše volné prostředky do produktu, jehož výnos se odvíjí od výkonnosti akcií velkých světových společností:
.
.
.
.
.