Vybitá baterie nebo poškozená pneumatika? Stačí vytočit asistenci.
14.1.2020
Praha, 7. ledna 2020; Během zimy se řidiči často potýkají s vybitou autobaterií, defektem pneumatiky, či nedobrzděním na zledovatělé vozovce. A v těchto momentech se nejvíce obracejí na asistenční službu. Každoročně ji v zimním období využije okolo 12 tisíc klientů Allianz.
„Od listopadu roku 2018 do loňského února využilo naši asistenční službu přes 12 tisíc motoristů. Téměř polovina z nich nahlásila poruchu, u jedné třetiny evidujeme dopravní nehodu a u pětiny šlo o chybu řidiče,“ vysvětluje produktová manažerka Allianz Partners Tereza Čápková.
Pojišťovna Allianz v loňském roce představila nový produkt autopojištění MojeAuto. Charakterizuje jej přehlednost v kombinaci s širokým výběrem krytí. Řidiči si mohou vybrat ze čtyř balíčků autopojištění a povinné ručení je již součástí všech. Pojistit lze navíc nejen auto, ale také například čtyřkolku, motorku, traktor i autobus.
Stali jsme se světovou jedničkou mezi pojišťovnami
18.10.2019
Dokázali jsme to! Skupina Allianz zaměstnává zhruba 140 tisíc zaměstnanců po celém světě a působí ve více než 70 zemích.
A spolu s nimi se i našim zaměstnancům, obchodním zástupcům, makléřům, zákazníkům a celé rodině Allianz podařilo, že jsme se stali nejhodnotnější pojišťovnou podle žebříčku Interbrand Best Global Brand Rankings pro rok 2019. Hodnota značky Allianz se zvýšila od roku 2018 o 12 % na 12,1 mld. dolarů. A zároveň jsme postoupili o 6 příček ze 49. na 43. místo mezi všemi odvětvími. Jsme hrdí na to, že jsme nejhodnotnější a nejuznávanější značkou na světě v oblasti pojištění. Je to obrovský úspěch a jasné uznání od zákazníků a investorů, že se stáváme stále významnějším partnerem v jejich životech. Děkujeme, že jste v tom s námi.
Platit autopojištění úměrně najetým kilometrům? U Allianz realita
20.8.2019
Jezdím málo, platím málo. Tímto heslem se řídí již 365 tisíc klientů Allianz, kteří upřednostňují férové autopojištění podle ujetých kilometrů. Nízká sazba přitom předpokládá pouhé nahlášení stavu tachometru
„Abychom mohli ověřit, kolik toho v průběhu roku klient opravdu najezdí, nemusí si do auta instalovat sledovací zařízení, postačí, když nám pouze zašle fotografii svého tachometru,“ říká ředitelka autopojištění Allianz Veronika Hašplová.
Allianz MojeAuto nabízí výběr ze 4 jednoduchých balíčků havarijního pojištěnía povinného ručení, které jsme pro Vás připravili na základě dlouholetých zkušeností na trhu.
Jezdím málo, platím málo - čím méně kilometrů s vozidlem ujedete, tím méně za pojištění zaplatíte.
Jednoduchá a rychlá kalkulace - potřebujete jen SPZ a rodné číslo, abychom vám díky naší kalkulačce spočítali cenu za pojištění.
Základní asistence a právní poradenství je vždy součástí balíčku KOMFORT. Na příjmu jsme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Můžete si vybrat balíček, který obsahuje například i bezlimitní pojištění skel nebo rozšířené úrazové pojištění řidiče i posádky.
Vyberte si podle svého
Jednoduše si vyberete ze čtyř balíčků, které jsme pro Vás připravili na základě dlouholetých zkušeností. Vybírat si můžete od základního až po nabitý balíček s maximální ochranou.
KOMFORT
Základní balíček pro ty, kteří nechtějí za pojištění utratit příliš a stačí jim pouze povinné ručení a základní pomoc.
PLUS
Vhodný pro toho, kdo chce své vozidlo pojistit také pro případ neočekávaných přírodních událostí, které nelze ovlivnit.
EXTRA
Chrání navíc proti riziku odcizení vozidla, vandalismu nebo poškození skel.
MAX
Poskytuje ochranu, která navíc obsahuje pojištění vozidla při havárii, kterou jste sami způsobili.
Co obsahují jednotlivé balíčky ?
1. u vyšších balíčků je Rozšířená asistence info zde
2. u vyšších balíčků je Rozšířené úrazové pojištění
Více informací k produktu MojeAuto naleznete v pojistných podmínkách. Další dokumenty týkající se autopojištění si můžete stáhnout zde.
.
.
.
.
.