SPRAVEDLIVĚ STANOVUJEME CENU ZA AUTOPOJIŠTĚNÍ.

Spravedlivě stanovujeme cenu za autopojištění.

U nás platíte podle počtu ujetých kilometrů.

Jak to funguje?

  • Na začátku odhadnete, kolik kilometrů za rok najedete.
  • Dle odhadu se Vám odvíjí cena pojištění na daný rok.
  • Dodáte fotografii a stav Vašeho tachometru.
  • 3 měsíce před výročím smlouvy opět nahrajete aktuální foto a stav tachometru.
  • Dle stavu tachometru Vám stanovíme cenu na další období, ve které zohledníme přeplatek nebo nedoplatek z předešlého období

 Jak velká je sleva a na co se vztahuje?

Statistika nuda je, ale pomohla nám určit správnou cenu. Čím méně kilometrů za rok ujedete, tím méně zaplatíte. Nejvíce ušetří řidiči s ročním nájezdem do 5 000 km ročně.

Jezdím málo, šetřím hodně

Tradiční pojištění není fér vůči řidičům s malým nájezdem kilometrů. Každý totiž ví, že auto, které nejezdí, nebourá. Proč má tedy polovina řidičů platit více jen proto, aby dorovnala škody řidičům, kteří jezdí nadprůměrně? Proto u Allianz čím nižší počet kilometrů, tím nižší cena.

Proč 2 milióny řidičů ušetří?

Současný systém pojištění aut není fér, platíte stále stejně, ať ujedete hodně nebo málo kilometrů. Každý ale ví, že „auto, které nejezdí, nebourá“. Tak proč musí řidiči s málo ujetými kilometry dotovat ty, kteří jezdí více? Elektřinu, plyn nebo vodu také platíte podle skutečné spotřeby, tak je to správně.

2 milióny řidičů osobních aut najezdí ročně méně než 10 000 km. Dosud platili zbytečně mnoho a dopláceli na rizikovější řidiče. Tomu je již konec, změnou pojištění ušetří nemalé peníze.

Úsporu pro Vaše auto si zjistíte snadno. Volejte  777 279 245

Co znamená garance nejnižší ceny?

Ruku na to.

Pro všechny řidiče, kteří ročně najedou nejvýše 10 000 km, máme jasnou garanci. Povinné ručení s pojištěním skel nastavíme tak, aby bylo vždy levnější než konkurenční nabídka stejného rozsahu.

Musíme Vás upozornit, že tato výhodná nabídka platí pouze pro smlouvy uzavřené do 30. 6. 2018. Využijte možnost odložit si počátek pojištění až o 12 měsíců a smlouvu si uzavřete do konce prosince.

Opravdu mohu platit pojištění měsíčně?

Když revoluce, tak ve všem. Nepřišlo Vám podivné, že elektřinu, plyn, nebo účty za telefon, televizi platíte měsíčně? Tak proč by pojišťovna po Vás měla chtít peníze na celý rok nebo půlrok dopředu?

Podle nás je normální platit pojištění měsíčně. A pokud zvolíte platbu pomocí inkasa nebo SIPO, nejen že si zjednodušíte život, ale ušetříte dalších 10 % ceny.

A nezapomeňte: šetříme nejen lesy, ale i Vaši peněženku. Za elektronickou komunikaci dáváme slevu dalších 100 Kč za rok.

Vaše měsíční pojistné zjistíte snadno.

Jak zjistíte, kolik jsem ujel kilometrů?

Nepotřebujeme žádné sledovací zařízení, nebudete se s námi dělit o žádné citlivé údaje. Na počátku a pak každé tři měsíce před ročním výročím Vaší smlouvy nám dodáte stav kilometrů Vašeho vozu včetně fotografie tachometru. Vždy Vás e-mailem vyzveme k zaslání požadovaných údajů s návodem jak postupovat.

Zároveň máme právo Vás požádat o zaslání aktuálního stavu kdykoliv během trvání pojištění. Také budeme provádět náhodné prohlídky vybraných vozidel, kterou jste nám povinen umožnit až 4x ročně. Naším cílem je zabránit podvodníkům zneužívat férový systém pojištění aut.

Co když se netrefím v odhadu?

Na počátku pojištění musíte odhadnout, kolik kilometrů ročně najezdíte. Když se netrefíte, nic se neděje, pojištění se chová tak, jak byste sami očekávali.

  • Najezdíte méně
    Přeplatek pojistného zohledníme v ceně pro další rok.
  • Najezdíte více
    Doúčtujeme Vám pojistné, které odpovídá počtu skutečně najetých kilometrů.
  • Neřeknete nám počet kilometrů
    Slevu Vám odebereme a doúčtujeme Vám pojistné odpovídající rozmezí nejvíce najetých kilometrů.

Cenu na druhé a další období stanovíme na základě ujetých kilometrů v předchozím období, již nic odhadovat nebudete muset.

Jak mám ukončit současné pojištění?

Pokud se Vám naše nabídka férového pojištění líbí, je třeba ukončit Vaše současné pojištění. Formulář výpovědi je k dispozici zde.

Nezapomeňte, že výpověď musíte doručit Vaší původní pojišťovně 6 týdnů před koncem pojistného období (nejčastěji jeden rok).

Proč jste tak drsní na podvodníky?

Hrajeme fér a každý, kdo by chtěl podvádět s počtem najetých kilometrů, ohrožuje ostatní klienty a jejich férovou cenu. Proto bráníme ostatní klienty a s podvodníky nemáme žádné slitování.

Jakmile zjistíme nepravdivý údaj počtu kilometrů, datum pořízení snímku atd., uložíme smluvní pokutu ve výši trojnásobku ročního pojistného pro neomezený počet najetých kilometrů, nejméně však 25 000 Kč.

A protože došlo k pojistnému podvodu, musíme celý případ předat k vyšetřování. Upozorňujeme, že za pojistný podvod může být viník potrestán zákazem činnosti, propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty, popřípadě odnětím svobody.

< < zpět

Miroslav Kostka

IČO: 18108431

ČNB - registrace u České Národní Banky zde 

+420 777 279 245
miroslav.kostka@iallianz.cz 

Působím na Moravě , ale díky digitálnímu světu mám klienty po celé ČR.

Kanceláře

Zemské ředitelství  

28. října 1623/135, 702 00 Ostrava

Ostrava, 702 30

 mapa

Střítež 74 Střítež 739 59  mapa

Sociální sítě

.

.

.

.

.

Menu

MENU - NEMAZAT!!! NEPŘESOUVAT