+420 987 654 321
Takzvané zelené karty, které prokazují, že řidič má pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení), se od července mění na bílé. Od začátku prázdnin už budou moci pojišťovny podle evropské mezinárodní shody tento dokument vydávat vytištěný na bílém papíře. Sdělila to Česká kancelář pojistitelů. Jde o možnost, nikoli povinnost."Mezinárodní změna, kterou jsme dlouhodobě aktivně podporovali, je vítaným zjednodušením zavedeného systému," uvedl výkonný ředitel kanceláře Jan Matoušek. Do budoucna podle něj tento systém směřuje k digitalizaci či úplnému zrušení zelených karet. Cílem je stav, kdy řidiči nebudou muset vozit tištěný dokument a policista si při kontrole najde potřebné údaje v digitální databázi, dodal.
Původní zelené karty klasicky dojedou svou vyznačenou platnost a pak pojišťovna už řidiči vystaví černobílou. Zelené karty se vystavují standardně na jeden rok. Pojišťovny budou postupně ještě rok, tedy do 30. června 2021, moci tisknout dokument na předtištěné zelené karty, jejichž zásoby odhadují na několik málo měsíců. Poté budou již vydávat dokument na bílém papíře podle evropské dohody. Určitou dobu budou mezi řidiči tedy kolovat obě varianty.
„Od listopadu roku 2018 do loňského února využilo naši asistenční službu přes 12 tisíc motoristů. Téměř polovina z nich nahlásila poruchu, u jedné třetiny evidujeme dopravní nehodu a u pětiny šlo o chybu řidiče,“ vysvětluje produktová manažerka Allianz Partners Tereza Čápková.
Pojišťovna Allianz v loňském roce představila nový produkt autopojištění MojeAuto. Charakterizuje jej přehlednost v kombinaci s širokým výběrem krytí. Řidiči si mohou vybrat ze čtyř balíčků autopojištění a povinné ručení je již součástí všech. Pojistit lze navíc nejen auto, ale také například čtyřkolku, motorku, traktor i autobus.
Dokázali jsme to! Skupina Allianz zaměstnává zhruba 140 tisíc zaměstnanců po celém světě a působí ve více než 70 zemích.
A spolu s nimi se i našim zaměstnancům, obchodním zástupcům, makléřům, zákazníkům a celé rodině Allianz podařilo, že jsme se stali nejhodnotnější pojišťovnou podle žebříčku Interbrand Best Global Brand Rankings pro rok 2019. Hodnota značky Allianz se zvýšila od roku 2018 o 12 % na 12,1 mld. dolarů. A zároveň jsme postoupili o 6 příček ze 49. na 43. místo mezi všemi odvětvími. Jsme hrdí na to, že jsme nejhodnotnější a nejuznávanější značkou na světě v oblasti pojištění. Je to obrovský úspěch a jasné uznání od zákazníků a investorů, že se stáváme stále významnějším partnerem v jejich životech. Děkujeme, že jste v tom s námi.
ČNB - registrace u České Národní Banky zde
+420 777 279 245
miroslav.kostka@iallianz.cz
Působím na Moravě , ale díky digitálnímu světu mám klienty po celé ČR.
.
.
.
.
.