Naším standardem je mít na klienty e-mail a mobilní telefon, protože tak dokážeme reagovat na jejich požadavky rychle, efektivně a bezpečně. Naši klienti mohou využít klientský portál MojeAllianz a také mobilní aplikaci. Díky digitální komunikaci můžeme pracovat s dokumentací v elektronické podobě a snížit tak spotřebu papíru pro tisk.
SLAVÍME HATTRICK
30.6.2021
V soutěži Zlatá koruna jsme získali dvě první místa - za životní i neživotní pojištění. Navázali jsme nejen na loňské vítězství s produkty Allianz MůjDomov i Allianz ŽIVOT, ale ve stejných kategoriích jsme bodovali v soutěži už potřetí. Kromě toho obdržela bronz Allianz PENZE.
MILION KLIENTŮ
22.6.2021
Další milník v povinném ručení - Allianz spravuje portfolio s milionem vozidel! sme rádi, že nás klienti dlouhodobě vnímají jako spolehlivého partnera. Autopojištění u nás lze uzavřít on-line, a to navíc velmi rychle – za dvě minuty můžete mít pojistku hotovou. Z pohodlí domova si sjednáte nejen povinné ručení, ale i plnohodnotné havarijní pojištění.
.
.
.
.
.